Käytettävyysraportti staffpoint.fi-sivustosta Etusivu on selkeä, huomio kiinnittyy olennaiseen. Siinä on haettu lämmintä ja luotettavaa ilmettä, missä on onnistuttu. Sinivalkoinen, vähäpilvinen taivas toimii taustalla joutsenineen. Idols rikkoo muuten lämmintä tunnelmaa. Etusivun keskikohdan jaottelu on tehty toimivaksi ja selkeäksi. 1. Haku onnistui helposti. Navigointi on epäloogista. Etäisyys pitäisi olla oletuksena oma postinumero. Annetut hakukriteerit pitäisi näkyä työpaikkalistausnäkymässä. Yksi työpaikka löytyi. 2. Yhteystiedot - Jyväskylä, löytyi helposti. Toimipaikkajaottelu on hyvä. Olisi kuitenkin voinut erotella: toimipisteet & yhteystiedot. Yliopistonkatu. 3. Uralinko on selitetty epäselvästi. Ei tule selväksi, mitä se tarkoittaa. Siellä on työpaikkoja- ja uralinkotyöpaikkoja. Ei tiedetä. Sivusto olettaa hieman liikaa käyttäjiltä. Työntekijä & asiakas -erottelu ei ole selkeä. Onhan työnhakijakin StaffPointin asiakas. 4. Henkilöstönvuokraussivulla ei kerrota, miten henkilöstöä voi vuokrata. Ilmeisesti pitää ottaa yhteyttä StaffPointiin soittamalla tai sähköpostia lähettämällä. Sivustoa voisi parantaa kertomalla käyttäjälle selvästi, mitä sivun milläkin osiolla tapahtuu. Mikä on näiden sivustojen merkitys?