Aika: maanantai 25.10.2004 klo 9:00 Paikka: Sovellusprojektien kokoustila Agorassa AgC223.1 Esityslista 1. Kokouksen avaus 2. Esityslistan hyväksyminen 3. Käytettävyysasiantuntijoiden esittäytyminen 4. Käytettävyysasiantuntijat esittelevät omia agendojaan 5. Pöytäkirjojen 2,3 hyväksyntä 6. Pöytäkirjan 4 hyväksyminen 7. Tehtävälistan läpikäynti 8. Projektin yleistilan selvitys 9. Projektin työtuntien tarkastelu 10. Projektin aikataulun läpikäynti 11. Kannan suunnittelun tilanne 12. Käyttöliittymän suunnittelun tilanne 13. Vaatimusmäärittelyn tarkastelu 14. Projektisuunnitelman tarkastelu 15. Lisenssiesittely 16. Muut esille tulleet asiat 17. Sovitaan osallistujien seuraavista tehtävistä 18. Sovitaan seuraavan palaverin aika ja paikka 19. Kokouksen päättäminen Tehtävälista: Projektiryhmä: Selvittää lisenssiasiaa ja toimittaa siitä raportin seuraavaan palaveriin Toimittaa kurssin aikataulusta koosteen seuraavaan palaveriin Korjaavat vaatimusmäärittelyä ja projektisuunnitelmaa Vastaavat ohjaajat: Seuraavat tilapalvelun mahdollisia toiveita Seuraavat käytettävyysasiantuntija- asian kehittymistä Tilaajan edustajat: DUO- ohjelman jatkoesittely projektiryhmälle Pirjo Vuorinen selvittää mitä museon viestintäpuolella on projektiin vaatimuksia