Aika: 30.10.2001 klo 12.30
Paikka: C223.1 kokousnurkkaus
Läsnä: Jukka-Pekka Santanen, Pauli Kujala, Vesa Lappalainen, Heikki Uuksulainen, Markku Vire, Mikko Nieminen, Matti Lupari, Sanna Juutinen (puheenjohtaja), Mia Jaakkola (sihteeri).
Ylläpitäjän lisäksi laitoksen johtajalla ja amanuenssilla pitäisi olla oikeudet muuttaa henkilökunnan kalentereita. Tietokantaan pitäisi saada muistiin, kuka tapahtuman on lisännyt.
Nappulan oikea nimi on painike.
Henkilön lisäys -sivu on oma sivunsa, jota ehkä käytetään muuallakin järjestelmässä.
Näytön viikonpäivien kohdalta puuttuvat päivämäärät. Kun menee hiirellä harmaalla olevan numeron päälle, tulisi nähdä lyhennetty versio listasta, joka näyttää kenellä on silloin muuta tapahtumaa.
Tapahtuman muokkausPäivämäärät ja kellonajat muutetaan tekstikentiksi. Suojaus-termin paikalle laitetaan termi näkyvyys. Näkyvyyden vaihtoehdot voisivat olla yksityinen, ryhmäkohtainen ja julkinen.
Toistot otetaan muokkausversiosta pois ja tehdään lisäystä varten toinen sivu, jolla toistot on mukana. Tultaessa tapahtumaan, jota on toistettu sivun alareunaan olisi hyvä laittaa rastivaihtoehdolla kaikki toistoon liittyvien tapahtumien ajat.
Jokaisen ryhmän jäsenen tulisi voida lisätä muistilappuja ryhmän tapahtumaan. Ryhmän jäsen voi tapahtumaa varatessaan valita, haluaako sähköpostin lähtevän ryhmän muille jäsenille.
Lisää tapahtumaToisto on siis vain lisäyskohtainen. Sivu on sama kuin tapahtuman muokkaus, mutta toistojen kanssa.
Luo uusi ryhmäHae käyttäjää -otsikon tilalle ryhmän jäsenten valinta. Ryhmän purkaminen jäseniksi jätettiin vielä mietintämyssyyn.
YleistäKaikissa näytöissä täytyy olla tieto siitä, ketä tai mitä ryhmää näyttö koskee. Ohjausajan varauksessa tämän lisäksi ohjaajan nimi.
Sovelluksen jatkokehittäjät voivat miettiä erilaisia hakutoimintoja.
Päätettiin pitää seuraava palaveri keskiviikkona 7.11.2001 klo 9.15 C223.1 kokousnurkkauksessa.